Εκπαιδευτικές ψηφιακές εφαρμογές της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης
Εικονική περιήγηση Ακρόπολης, ΥΣΜΑ (Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης)
Αποθετήριο εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ακρόπολη
Η ζωή των Ελλήνων στα χρόνια της Τουρκοκρατίας
Καντάτα Ελευθερίας, του Χρήστου Λεοντή. Δείγματα του λόγου του Ρήγα, του Σολωμού καιτου Μακρυγιάννη
Μορφές και γεγονότα της ελληνικής επανάστασης
Εικονογραφικοί κύκλοι με θέμα την Ελλάδα του 19ου αιώνα
Τοιχογραφίες του μεγάρου της Βουλής σχετικές με τον αγώνα της Ανεξαρτησίας
Μικρά Ιστορικά 1 : Η δικτατορία της 21ης Απριλίου 1967
Μικρά Ιστορικά 2: Η τριπλή Κατοχή της Ελλάδας, 1941-1944
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/ekpaideush-mathitwn-me-eidikes-mathisiakes-duskolies
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/LD_Panteliadou_C.pdf
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/LD_Panteliadou_B.pdf
ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉΣ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎΣ
ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΆΣΣΟΥΝ ΤΟ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΈΝΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ
https://prosvasimo.iep.edu.gr/Books/2021/Moutavelis.%CE%A03.10.1.platforma21.9.2021.pdf
ΒΉΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΕΝΌΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΈΝΟΥ ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΟΣ
ΒΉΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΕΝΌΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΈΝΟΥ ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉΣ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/LD_Panteliadou_A.pdf
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/analytika-programmata-eidikhs-agwghs-kai-ekpaideushs
ΕΠΙΤΕΛΩ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/epitelw
http://prosvasimo.iep.edu.gr/Books/2020/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%92%CE%9B%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91%20%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9F%CE%A7%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3/%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%20%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD%20%CE%BC%CE%B5%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%87%CE%AE%CF%82%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/koinonikesistories
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/sullogi-apo-paidika-paramuthia-sth-nohmatikh
ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/polimesiko-uliko/ekpaideutiko-logismiko
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
http://iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/A_Kyklos/Proshol_Agogi_nea/2019/ekp_yliko_mathiton_me_anapiria.pdf
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΊΗΣΗ ΣΕ ΘΈΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΉΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΊΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌΤΗΤΑΣ
http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/odhgos-ekpaideutikou-gia-thn-euaisthitopoihsh-se-themata-apodoxhs-ths-anaphrias-kai-ths-diaforetikothtas-kai-thn-anapyksh-entaksiakhs-koultouras-sto-sxoleio
|