1ο ΚΕΣΥ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ

1ο ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Δ ΑΘΗΝΑΣ

joomlan.ru | inotur.com
Συχνές Ερωτήσεις - 5.Ποια είναι η διαδικασία αξιολόγησης στα ΚΕΔΔΥ;
Ευρετήριο Άρθρου
Συχνές Ερωτήσεις
1.Κάθε πότε δέχονται αιτήσεις στα ΚΕΔΔΥ Δ? Αθήνας;
2.Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου για να υποβάλω αίτηση ώστε να αξιολογηθεί το παιδί μου;
3.Χρειάζεται να κάνω αίτηση αν το παιδί μου έχει αξιολογηθεί ήδη από τα ΚΕΔΔΥ Δ? και έχει λήξει η γνωμάτευση;
4.Εάν έχει διαγνωστεί το παιδί μου από άλλο δημόσιο φορέα, χρειάζεται να κάνω αίτηση και στα ΚΕΔΔΥ;
5.Ποια είναι η διαδικασία αξιολόγησης στα ΚΕΔΔΥ;
6.Ποιες αιτήσεις έχουν προτεραιότητα;
7.Μέχρι πότε γίνονται οι αιτήσεις για παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη;
8.Ποια παιδιά δικαιούνται παράλληλη στήριξη;
9.Εάν θέλω το παιδί μου να επαναλάβει το νηπιαγωγείο χρειάζεται να κάνω αίτηση;
10.Για πόσο διάστημα ισχύει η γνωμάτευση;
11.Ποιοι μαθητές αξιολογούνται από τα ΚΕΔΔΥ;

 

Όταν έρθει η σειρά του μαθητή/τριας για αξιολόγηση βάσει του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης του, η διαδικασία αξιολόγησης έχει ως εξής:

  • ο κοινωνικός λειτουργός επικοινωνεί με την οικογένεια και ορίζει τρία αρχικά ραντεβού αξιολόγησης. Το πρώτο αφορά στους γονείς όπου υπάρχει συνάντηση με τον κοινωνικό λειτουργό για τη λήψη του κοινωνικού ιστορικού, το δεύτερο και το τρίτο ραντεβού αφορούν στην αξιολόγηση του παιδιού από ψυχολόγο και ειδικό παιδαγωγό αντίστοιχα. Στη συνέχεια αν η διεπιστημονική ομάδα κρίνει ότι χρειάζεται, ορίζονται επιπλέον ραντεβού με λογοθεραπευτή ή/και παιδοψυχίατρο.
  • Όταν ολοκληρωθούν οι αξιολογήσεις και έχει συνεδριάσει η διεπιστημονική ομάδα ώστε να γίνει η διαφοροδιάγνωση, καλούνται εκ νέου οι γονείς στα ΚΕΔΔΥ για ενημέρωση από την διεπιστημονική ομάδα και επίδοση της γνωμάτευσης.

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση πρέπει οι γονείς και το παιδί αντίστοιχα να προσέλθουν σε όλα τα προκαθορισμένα ραντεβού με τη σειρά την οποία έχουν οριστεί. Εάν για τον οποιαδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η προσέλευση του γονέα ή και του παιδιού, οι γονείς οφείλουν να ενημερώσουν την υπηρεσία για το κώλυμα που προέκυψε και να οριστεί νέα συνάντηση ΠΡΙΝ το προκαθορισμένο ραντεβού. Εάν δεν υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση τα υπόλοιπα ραντεβού που εκκρεμούν δεν πραγματοποιούνται και η αίτηση θεωρείται άκυρη.

            



Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 16 Νοέμβριος 2018 14:13
 
You are here: Αρχή Συχνές Ερωτήσεις
Joomla inotur picma