1ο Κ.Ε.Σ.Υ. Δ` ΑΘΗΝΑΣ

1ο ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Δ ΑΘΗΝΑΣ

joomlan.ru | inotur.com
Γενικά


ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΊΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ/ΕΦΉΒΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΊΜΕΝΗ ΕΠΊΣΚΕΨΉ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΊΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΔΑΣΥ

 

Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό χώρο: μια εναλλακτική πρόταση.

Πατήστε εδώ.

 


Η Διαμόρφωση και Ενίσχυση της Δυναμικής Ομάδων μαθητών Δημοτικής Εκπαίδευσης

  


 Κακοποίηση-Παραμέληση Παιδιών

 

Ασφαλές άγγιγμα ? σεξουαλική διαπαιδαγώγηση 

 

  Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιών και Εφήβων μετά από Φυσικές Καταστροφές 

     http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/Stirixi-twn-paidiwn-meta-apo-pyrkagies-Ergastirio-Sxolikis-Psychologias-NKUA.pdf?fbclid=IwAR03n-a22dLpKNIcAuJffX-5EHcNo-kBmT0zVBTTc4PdwkFTNf6h6gooUOY

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος 


Διάσπαση Προσοχής- Υπερκινητικότητα:


Λόγος και Ομιλία Ενημέρωση, Συμβουλευτική και Πρακτική σε Γονείς

Θέματα Λόγου και Ομιλίας για Εκπαιδευτικούς Τμημάτων Ένταξης


Αναλυτικά Προγράμματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Οδηγός για την υποστήριξη της Παράλληλης Στήριξης

kakopoihsh

 
Τι είναι το 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Δ΄ Δ/νσης Αθήνας;

Τι είναι το 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Δ' Αθήνας; 

Το 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Δ' Αθήνας (Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης) είναι η συνέχεια του Κ.Ε.Σ.Υ. (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) και του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Δ'Αθήνας (Κέντρο Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης), το οποίο ιδρύθηκε με το Νόμο 4547 (ΦΕΚ 102/2018) και ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 26 Νοεμβρίου 2018 με την υπ.αριθμ. Φ.351.1/53/206591/Ε3,ΦΕΚ Β 5440-05.12.2018  απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Είναι η συνέχεια των ΣΣΝ ( Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων) της παρ. 11 ου άρθρου 52 του π.δ 18/2018, των ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. (Γραφείων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού) και των ΚΕ.ΣΥ.Π (Κέντρων Συμβουλευτικής - Προσανατολισμού)

 

 

Ποιο είναι το έργο του 1ου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Δ΄ Αθήνας; ( Υπό Διαμόρφωση)

 

 

Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. έχουν τις εξής αρμοδιότητες: (4547/2018) (Υπό Διαμόρφωση)

 

 

Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; (Υπό Διαμόρφωση)

 

 

Διαδικασία αίτησης για αξιολόγηση:

 

Η διαδικασία υποβολής αίτησης από τους γονείς/κηδεμόνες για αξιολόγηση μαθητή/μαθήτριας έχει ως εξής:

α) Μελετούν προσεκτικά τις πληροφορίες που παρέχονται στις ιστοσελίδες μας για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και συζητούν προηγουμένως με τον εκπαιδευτικό ή τους εκπαιδευτικούς του παιδιού τους για την αναγκαιότητα αξιολόγησής του από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

β) Το σχολείο ακολουθεί το Πρωτόκολλο Συνεργασίας.

γ) Αν τα στοιχεία δείχνουν ότι το παιδί τους εμφανίζει ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Δ' επίπεδο στο Πρωτόκολλο Συνεργασίας), δηλαδή για έναν ή περισσότερους λόγους συναντάει δυσκολίες στη μάθηση, υποβάλλουν αίτηση αξιολόγησης αυτοπροσώπως στο  1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Δ'Αθήνας στη διεύθυνση: Λεωφόρος Συγγρού 165, 5ος όροφος.

δ) Ειδοποιούνται εγκαίρως από το 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Δ΄ Αθήνας για τον ακριβή χρόνο (ημερομηνία και ώρα) της συνάντησης.

Οι αξιολογήσεις θα πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη σειρά πρωτοκόλλησής τους. Σε περιπτώσεις που τίθεται αποκλειστική προθεσμία για υποβολή αξιολογήσεων, όπως για Παράλληλη Στήριξη ή συμμετοχή στις εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι αντίστοιχες αιτήσεις είναι δυνατό να εξετάζονται κατά προτεραιότητα.

 

 

 

Τι πρέπει να κάνουν τα σχολεία; (Υπό Διαμόρφωση)

 


 

 

  Πρωτόκολλο Συνεργασίας για τη Σχολική Μονάδα

 

 

*Το Πρωτόκολλο Συνεργασίας για τη σχολική μονάδα έχει συνταχτεί από τον κ. Ανδριανό Μουταβελή Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής

 

 

 

 

 

 

 

 tetetert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ή ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Σύμφωνα με το νομοθέτη 

1.Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών. 

Στους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν:

  • νοητική αναπηρία,
  • αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση),
  • αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι),
  • κινητικές αναπηρίες,
  • χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα,
  • διαταραχές ομιλίας-λόγου, 
  • ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, 
  • σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, 
  • διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), 
  • ψυχικές διαταραχές και 
  • πολλαπλές αναπηρίες.

Στην κατηγορία μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν εμπίπτουν οι μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση που συνδέεται αιτιωδώς με εξωγενείς παράγοντες, όπως γλωσσικές ή πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.

 2. Οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκα­τάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, ανήκουν στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 3. Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι και οι μαθητές που έχουν μία ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα ανεπτυγμένα σε βαθμό που υπερβαίνει κατά πολύ τα προσδοκώμενα για την ηλικιακή τους ομάδα. ?Στους μαθητές αυτούς δεν έχουν εφαρμογή οι λοιπές διατάξεις του παρόντος νόμου.

 

 


Σελίδα 2 από 4
You are here: Αρχή «ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ; : Ένας διαγωνισμός πρωτοτυπίας για τη συνεκπαίδευση» Γενικά
Joomla inotur picma