1ο ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Δ ΑΘΗΝΑΣ
2) Κείμενο | | Εκτύπωση | |
(ΜΕΤΑ την παρουσίαση κάποιου είδους αφόρμησης αναφορικά με τη διαφορετικότητα ? αναπηρία, μπορεί να διαβαστεί στην τάξη από τον εκπαιδευτικό το παρακάτω κείμενο): Κάθε άνθρωπος, ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, έχει νιώσει... Έχει νιώσει επίσης την ανακούφιση της επιτυχίας και της ικανότητας, τουλάχιστον μια φορά με πολύ χαρά, το φόβο της απώλειας και της ανεπάρκειας, τουλάχιστον μια φορά με πολύ πόνο. Στο σχολείο είμαστε όλοι μαζί. Έχουμε τους ίδιους εκπαιδευτικούς, τα ίδια μαθήματα, την ίδια τάξη, την ίδια αυλή. Δεν έχουμε όμως τους ίδιους φόβους ούτε τις ίδιες δυνάμεις.... Κάποιος/α με κινητικά προβλήματα φοβάται να ξεκινήσει γιατί δεν ξέρει αν θα φτάσει ποτέ παρά την προσπάθεια. Έχω σκεφτεί να ζητήσω βοήθεια; Μου έχει περάσει από το μυαλό μου ότι μπορεί να με βοηθήσουν οι συμμαθητές μου γιατί όλοι ξέρουμε τι πάει να πει να παλεύει κανείς μόνος του τις δυσκολίες; |