1ο ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Δ ΑΘΗΝΑΣ
3) Παράρτημα | | Εκτύπωση | |
Αφού παρουσιαστεί μια αφίσα, μια μικρή ταινία, ένα κείμενο, ένα τραγούδι κλπ. και διαβαστεί το κείμενο, στη συνέχεια δίνεται χρόνος στους μαθητές να παρουσιάσουν τον εαυτό τους βάσει ενός πλάνου που ταιριάζει στο στυλ των μαθητών σας (βλ. παραδείγματα παρακάτω). Δεν θα βάλουν το όνομά τους. Όλα θα αναρτηθούν σε ένα πίνακα με τίτλο «ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;» για κάποιο διάστημα. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
Με λένε........................................................................................... Είμαι...............χρονών και ζω στ........................................................ Μου αρέσει........................ και δε μου αρέσει...................................... Είμαι καλός/ ή στ................................................................................. αλλά δεν τα καταφέρνω στ.......................................................................
Κατεβάστε το 1ο φύλλο εργασίας
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ! ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!! Σε λένε....................................................και ζεις στ.......................................... Νομίζω πως είσαι................................................................................χρονών. Σου αρέσει...................................αλλά δε σου αρέσει....................................... Είσαι καλός/ ή στ.?........................................................................................... αλλά δεν τα καταφέρνεις στ..............................................................................
|